Про Кафедру

KafedraКафедра створена у 1998 році і спочатку мала назву «кафедра маркетингу», перейменована у 2003 році та на цей час має назву «кафедра маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності».

У витоках створення кафедри стояла професор, доктор економічних наук, «Відмінник освіти України» – Семеняк Інна Володимирівна, яка є автором більш ніж 130 наукових праць, 6 монографій, 36 методичних розробок.

Професорсько-викладацький склад випускаючої кафедри – молодіжний колектив сучасного рівня знань, перспективний і працездатний, відрізняється високими вимогами до своєї роботи і прагненням до інноваційних напрямів в маркетингу, менеджменті та освітніх технологіях.

У нас відмінні студенти (більше 450 чоловік) і аспіранти, кваліфіковані викладачі, що добре розуміють, як непросто вчитися і ставати маркетологом або менеджером зовнішньоекономічної діяльності.
Підготовка фахівців проводиться відповідно до затверджених під час ліцензування документів: концепціям ступінчастої підготовки фахівців із вищою освітою, освітньо-кваліфікаційними характеристиками на випускників Харківського національного університету, освітньо-професійним програм та навчальним планам за спеціальностями «Маркетинг» і «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності».

Ми розуміємо перспективність і високу затребуваність тих фахівців, яких випускаємо (маркетолог — бакалавр, спеціаліст, магістр; менеджер зовнішньоекономічної діяльності — бакалавр, магістр), і в тісній взаємодії зі студентами робимо навчання доступним для всіх, хто готовий серйозно працювати і творити.

Педагогічно-виховний процес спрямований на гуманітарну і випереджаючу професійну підготовку та відповідність державним стандартам освіти. Ви зможете спеціалізуватися за різними напрямами обраної спеціальності, але вибору передує серйозна фундаментальна підготовка економіста (для маркетологів) або менеджера-економіста (для менеджерів зовнішньоекономічної діяльності). Об’єднує учбові програми наших випускників поглиблена інформаційно-аналітична, маркетингова, мовна, практична і наукова підготовка, розвиток креативних здібностей та вмінь працювати у «команді».

У змісті варіативних розділів підготовки бакалаврів, спеціалістів і магістрів за спеціальностями «Маркетинг» і «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» відображено специфіку освіти у Харківському національному університеті імені В.Н.Каразіна:

— широта світоглядного кругозору;

— гармонізація професійних знань;

— розвиток творчих здібностей;

— оволодіння сучасними технологіями маркетингу і менеджменту.